Princezna zachránkyně
Na oficiální návštěvě v království Wei Ling musí Sofie, Amber a princezna Jun spolupracovat, aby zachránily své otce a bratry, uvízlé v jaguárově doupěti. Objeví se disneyovská princezna Mulan.
Na oficiální návštěvě v království Wei Ling musí Sofie, Amber a princezna Jun spolupracovat, aby zachránily své otce a bratry, uvízlé v jaguárově doupěti. Mladým princeznám udělí pár strategických rad disneyovská princezna Mulan.