Předurčení osudu / Jdeme na to
Poslíček Paul zjistí, že jeho práce má vyšší poslání - zachránit Danville -, zatímco se zastaví v domě Phinease a Ferba, Dutošvarcově Zlounské korporaci a v O.W.C.A. ve zvláštní epizodě viděné jeho očima. Rocková kapela Mäedla lásky si zopakuje svou roli jako hudební doprovod. / Phinease inspiruje Ferbovo osobní antigravitační zařízení a napadne ho, že by bylo zábavné vyřadit trampolíny po celém Danvillu. Candace je ke své smůle také zasažena antigravitačním zařízením a skončí tak, že se snaží zachovat klid, zatímco se vznáší nad podlahou v jídelně před Jeremyho rodinou. Současně má Dutošvarc recept na zlo, který zahrnuje jeho Pravdomluvátor s čestným Abem Lincolnem.