Řidič, bývalý žoldák, zjistí, že se jeho svět obrátil vzhůru nohama, když se ze zásilky, kterou má předat, vyklube krásná žena s roubíkem.
Frank Martin (Jason Statham) je nejlepší v tom, co dělá: přepravuje nebezpečné nebo nelegální zboží bez jakýchkoli otázek. Ale jeho poslední zásilka, krásná mladá žena unesená mezinárodními obchodníky s otroky, přináší do jeho plánů doručení smrtelné komplikace. Nyní musí Frank v nepřetržitém akčním boji zachránit svůj drahocenný náklad a s ním i svůj život.