Útěk
Walter pomáhá amatérskému kouzelníkovi hledat jeho asistentku, která se ztratila při provádění kouzla se zmizením, ale stopa vede také k operaci s padělanými penězi. Mezitím pomáhá Isabel Leovi dohlížet na Willu.
Amatérský kouzelník Preston Miller vyhledá Walterovu pomoc při hledání své asistentky, která se ztratila při neúspěšném pokusu o náročné kouzlo se zmizením. Za pomoci zvláštní agentky Judy Greenové najdou Walter a Leo stopy, které je dovedou k odhalení gangu s padělanými penězi. Mezitím Leo požádá Isabel o pomoc při dohlížení na Willu.