La Legge Del Numero Uno
Kšeftař, místní gangster a estonský zloděj, který se specializuje na nelegální obchody. Tři muži ve vězení, kteří nemají nic společného kromě naděje, že rozhovor se soudcem je odmění zvláštním povolením k odchodu. V cele se tito tři muži, přesvědčení, že povolení dostane jen ten první, pustí do nelítostného souboje bez rukaviček, aby si zajistili první místo.