Matka ženicha
Esteban, poslíček z hotelu Tipton (Sladký život Zacka a Codyho), přijíždí navštívit partu na lodi S.S. Tipton, aby je pozval na svou blížící se svatbu. Jediným problémem je, že Estebanova prostořeká matka, seňora Ramirezová, nemá ráda jeho snoubenku Francescu. London a Bailey se rozhodnou pomoci seňoře Ramirezové najít si jiný koníček než svého syna a chlapci povzbudí Estebana, aby se své panovačné matce postavil.