Stroj času
Když Peter promění sklep v bar, Lois se stane populární zpěvačkou sentimentálních písní; a Stewiemu začnou růst zuby a proto sestrojí stroj času.
Když jde Peter na Chrisův fotbalový zápas, nechtěně udeří těhotnou ženu, kterou považoval za muže. Neposedný Peter, který je v domácím vězení, promění sklep v bar a Lois nakonec ukradne celou show. Stewie se mezitím pokouší vytvořit stroj času, aby se vyhnul bolesti zubů.