Osamělá palma
Claire a Marion jedou s Léonií a Lou na dovolenou. Neštěstí však i na sluníčku bolí stejně. Po příjezdu se dovědí, že se pohřešuje dítě a Marion na to nemůže přestat myslet. Claire se snaží sblížit s nevlastní dcerou, což není snadné. Blíží se bouře a všechny jsou zavřené ve svém apartmá. Claire se dozvídá, že její sestra má milence, a Marion se dozvídá, že Louis pracuje jako klaun v nemocnici.
Claire a Marion jedou s Léonií a Lou na dovolenou. Neštěstí však i na sluníčku bolí stejně. Na ostrově se dovědí, že se pohřešuje dítě a Marion na to nemůže přestat myslet. Claire se pobyt snaží využít k tomu, aby se sblížila s nevlastní dcerou. Jenže to vždy není tak snadné. V rekreačním komplexu obě sestry poznají Saru, velkou fanynku Anniných knih. V tomto rajském prostředí však pravda vyjde najevo. Venku zuří bouře a Claire, Marion, Sarah a obě holčičky jsou spolu zavřené v apartmá. Claire si uvědomí, že její sestra má milence a Marion se dozví, že Louis pracuje jako klaun v nemocnici. Sestry nemůžou ven a musí se vyrovnat s tím, co si uvědomily.