Léčka
Lucy připomíná Sashovi, že musí zničit Pennino vystoupení, ale Sasha o tom není přesvedčený. Přece jen se s Penny a jejími přáteli sblížil.
Sbírka na Peta jde velmi dobře. Lucy připomíná Sashovi, že stále pracuje pro ni, a že musí zničit Pennino vystoupení, ale Sasha o tom není přesvedčený. Přece jen se s Penny a jejími přáteli sblížil a chce hodit minulost za hlavu. Bakia požádá Mitche, aby pro ni napsal píseň. Cami je připravená odpustit Tomovi a Penny se konečně dává dohromady se Sebastianem. Tím Sasha zůstane na ocet...