Kvalitně strávený čas
Manželští poradci podpoří Michaela, když říká, že má nárok na nějaký čas o samotě. Janet to hodně vyděsí.
Janet je naštvaná na Michaela, který si myslí, že po čase stráveném s ní má nárok strávit nějaký čas o samotě. Janet to frustruje o to více, že stejný názor mají i manželští poradci, ke kterým oba začali chodit. Michael junior je zvědavý, proč s ním a s jeho partou chce Claire chodit ven.