Labyrint: Útěk
V tomto hrůzostrašném dobrodružství o přežití, natočeném podle knižního bestselleru, se Thomas (Dylan O'Brien) probudí uvězněný v obrovském a neustále se měnícím bludišti se skupinou mladíků, kteří si nepamatují nic ze světa venku. Spolu s ostatními čelí Thomas nebezpečným překážkám na každém kroku a musí bojovat s časem, aby našel dostatek indicií, pochopil jejich pravý význam… a našel cestu ven dřív, než bude pozdě!