Meredith se spojí s Teddy.
Meredith osloví Teddy a pomůže jí promluvit si o některých svých osobních problémech. Když Amelia ohrozí let, schovávají se s Owenem u Bettyiny školy. Jo se chce pustit do práce na přátelství, ale Baileyová je nesoustředěná.