Kočka je zpátky
Když zemře Cherylina kočka, Jim slibuje, že ji řádně pohřbí, ale fotbalový zápas má přednost.
Jim je na cestě na fotbalový stadion s Danou a Andym, když Cheryl zavolá, že jejich kočka zemřela. Cheryl chce, aby se Jim vrátil domů a všichni tři se obratem vracejí v naději, že utěší Cheryl a dostanou se na zápas. Plány jim však překazí zdlouhavý „pohřeb.“ Půda je příliš tvrdá a Jim nemůže kočku pohřbít, tak ji strčí do mrazáku v garáži.