Pan chytrolín
Když Hope projevuje nadějné známky toho, že je malý génius, inspiruje to Jimmyho, aby se vrátil ke studiu a připravil se na středoškolské zkoušky. Jimmy s překvapením zjistí, že třídu vede jeho bývalý učitel ze střední pan Swift, který Jimmymu ve třídě nadále zatápí. Burt a Virginia si mezitím dělají obavy, že pokud Jimmy zkoušku udělá, mohl by se stát nejchytřejším členem rodiny, a tak se rozhodnou přihlásit ke zkoušce taky.