Letopisy Narnie: Plavba Jitřního poutníka
Lucka, Edmund a jejich bratranec Eustác se vracejí do Narnie a spolu s princem Kaspianem se vydávají na plavbu majestátní královskou lodí známou jako „Jitřní poutník“. Cestou se setkávají s mořskými lidmi, draky, trpaslíky a skupinou ztracených bojovníků. Jak se přibližují k samému okraji světa, je jasné, že jejich nevšední dobrodružství bude mít napínavý, ale nejistý konec.