Co bylo, je zas
Star, Alexandra a Simone natáčejí demo, aby se mohly zúčastnit hudebního festivalu. Do města přijede Roland Crane se svojí ženou Rose a prozradí klíčové tajemství, které ohrozí samotnou existenci skupiny.
Star, Alexandra a Simone natáčejí demo, aby se mohly zúčastnit hudebního festivalu. Do města přijede Roland Crane se svojí ženou Rose a prozradí klíčové tajemství, které ohrozí samotnou existenci skupiny. Star podnikne zoufalý krok a riskuje všechno, aby přiměla Rolanda stát se producentem její hudby. Carlotta se střetne s Jahilem, protože se oba snaží udržet svá tajemství pod pokličkou za každou cenu, i když život někoho jiného právě visí na vlásku.