Jeden mladík spadne na koleje.
Do Grey Sloan přijíždí bohatý vynálezce a žádá Koracicka o pomoc. Meredith se snaží zachránit ženu s cukrovkou, která si dávkovala inzulín. Jo a Link bojují za záchranu mladého muže, který spadl na koleje.