Zmizení
Manažer investičního fondu stojí před soudem za zpronevěru miliardy dolarů svých klientů, před soudní budovou je však unesen. Později se objeví nahrávka, na které je zavražděn. Ale je možné, že svou smrt jen předstírá?
Bohatý manažer investičního fondu, Gerry Roberts, stojí před soudem za zpronevěru miliardy dolarů svých klientů, při odchodu ze soudní budovy je však unesen, přestože se o jeho bezpečnost stará Tommy a Adam. V nastalém chaosu před soudní budovou přejede a usmrtí jednoho z protestujících ujíždějící auto a později se objeví video, na kterém je Gerryho smrt. Ale je možné, že svou smrt jen předstírá? Megan se postupně dozvídá pravdu o svém otci.