Semper I
Politické síly mají velké plány a chtějí propagovat Brodyho jako národního hrdinu, ale jeho stále nevyzpytatelnější chování ohrožuje jeho status mediálního miláčka. Mezitím zoufalá Carrie hledá důkazy, které by Brodyho spojily s Abu Nazirem.
Politické síly mají velké plány na propagaci Brodyho jako národního hrdiny, ale jeho nevyzpytatelné chování ohrožuje jeho mediální obraz. Mezitím zoufalá Carrie hledá důkazy, které by Brodyho spojily s Abu Nazirem, protože jí Saul nařídil, aby sledovala finanční stopu tohoto teroristického finančníka.