Pete si objedná dovolenou, ale Goofy je černý pasažér v Petově kufru.
Pete se rozhodne, že potřebuje od všeho utéct, zejména od Goofyho! Sám si objedná dovolenou na opuštěném ostrově, ale Goofy se omylem nechá zavřít v Petově kufru.