Nezapomeň na mě
Michael se vrací do Miami, aby zachoval své krytí, ale Strong mu návrat domů překazí tím, že mu zakáže kontaktovat své přátele.
Michael se vrací do Miami, aby vypátral sociopata, který se snaží prozradit jeho krytí. Vzplanou však vášně, když mu jeho nový nadřízený agent Strong zakáže kontaktovat Fionu, Sama a Jesseho, zatímco je ve Státech. Navzdory svému přání si Michael bude muset udržet odstup, aby udržel v bezpečí ty, na kterých mu záleží.