Ztráty a nálezy
Tým 118 vyráží na záchrannou akci ke dvěma spolubydlícím, kteří zoufale hledají jehlu v kupce sena na skládce, a k ženě, jejíž noční můra se náhle stala bolestnou skutečností. Athena a Maddie se společnými silami snaží najít pohřešovaného chlapce v přeplněném nákupním centru. Chimney zvažuje, zda nastal ten správný čas požádat Maddie o ruku.