Louskáčci
Zrovna když Mike (Ben Stiller) uzavírá největší obchod své kariéry, je vytržen ze staromládeneckého života ve velkoměstě, aby na farmě v Ohiu pomohl svým nedávno osiřelým synovcům najít nový domov.