Měsíčnice má Obrmůru / Kapitán Pirátorobot
Měsíčnice chce znovu přemoct Můromilu a dostat se na Měsíc. Pirátorobot chce od Octobelly získat zpátky svou loď a stane se kapitánem Pyžamasek.