Michaelovi se nepodaří získat ocenění a jeho reakce rodinu znepokojí.
Michaelovi se nepodaří získat ocenění „Drobný podnikatel roku“ a propadne sklíčenosti. Je tak na dně, že se o něj rodina začne bát a vymyslí způsob, jak mu dát najevo, že ho všichni mají rádi a váží si ho.