Mafie: Přísně tajné
Totó Riina byl bezpochyby jedním z nejzuřivějších a nejkrutějších mafiánských bossů všech dob a více než dostál svým přezdívkám „Bestie“ nebo „Boss bossů“. Fascinující nová biografie mapuje jeho příběh od chudých začátků přes období, kdy byl hlavou Cosa Nostra, poseté zločinem a krutými vraždami až po jeho dopadení v roce 1993 a nedávnou smrt za mřížemi. Klíčové události Riinova života jsou zprostředkovány lidmi, kteří ho osobně znali, báli se ho nebo s ním bojovali. Patří mezi ně vrchní žalobce pověřený bojem proti mafii, Riinův bývalý nejbližší spolupracovník a osobní řidič, fotografka, která se stala jeho terčem, detektiv a manželka jedné z jeho obětí.