Zázračný postup
Banda se snaží objevit Jeninu superschopnost tím, že navozuje stresující situace. Carrie se ji snaží dostat k zubaři, ale plán selže, když Jen dostane dávku valia. Kash zvolí dramatičtější přístup a Jen unese. Což se zvrtne a musejí požádat o pomoc nafoukanou Andy. Spermík se promění v muže, ale nikdo si toho nevšimne a on se zas promění zpět.