Malá mořská víla
V rozkošném převyprávění oblíbeného muzikálu „Malá mořská víla“ z roku 1989 od studia Walt Disney Animation si Olaf zahraje roli Ariel, Tritona, Šupinky a šéfkuchaře Louise. Předvede též exkurzní výkon jako zlotřilá mořská čarodějnice Uršula. Součástí programu jsou i takové nezapomenutelné hudební momenty jako píseň „Tam toužím žít“ a „Pusu dej“. Do hry se zapojí dokonce i sob Sven v epizodní roličce prince Erika.