Mangata
Během náročného letu na Měsíc se mladá astronautka Alya ocitne v izolaci a prožije setkání, které jí pomůže překonat trauma z minulosti.
Malá Alya s otcem cestují na člunu přes Středozemní moře z Afriky do Evropy. Hledají bezpečné místo, kterému by mohli říkat domov. Jejich člun se bohužel potopí. Díky Mångatě, „cestě na Měsíc“, si Alyi, jediné přeživší, všimnou záchranáři. O mnoho let později vidíme Alyu znovu, tentokrát během důležitého letu na Měsíc. Dojde ovšem k technickým problémům a Alya ztratí kontakt se základnou. Čeká ji setkání, během něhož zjistí, jak jí Mångata, díky které už jednou přežila, může pomoct se zvládnutím traumatu z minulosti.