Max Payne
Mark Wahlberg podává v tomto akčním thrilleru vycházejícím z legendární a nekompromisní videohry výbušný výkon. Max Payne je nekonformní polda, který nemá co ztratit a nehledí příliš na pravidla. Je pevně odhodlán se pomstít a najít ty, kteří mají na svědomí brutální vyvraždění jeho rodiny. Obsesivní pátrání ho přivede na cestu, z níž se stane noční můra.