Ta druhá žena
Během probíhající filmové produkce se Bette a Joan spojí, ale vnější síly a vlivy se spiknou proti nim.
Během natáčení filmu Co se vlastně stalo s Baby Jane Joan navrhne Bette spojenectví. Jejich prvním společným cílem je vyměnit krásnou a mladou blonďatou herečku, která je obsazena do vedlejší role. Zpětně se dozvídáme, jak ambiciózní Joan chtěla hrát náročnější role a přešla z MGM do Warner Bros. Skončila ale jako nástroj Jacka Warnera, který ji využil k ovládání Bette, „problémového dítěte“, i když vyhrála Oscara za roli ve filmu Mildred Pierce – roli, kterou Bette odmítla. Při natáčení to vypadá, že Bette a Joan spolu vycházejí dobře. Warner plánuje velkou premiéru filmu… ale požádá Boba, aby pro účely propagace filmu udržoval dojem, že obě hvězdy se navzájem nesnášejí. A tak navzdory varování od vlastní ženy Harriet před nebezpečím pomluv a bulváru poskytuje Heddě Hopperové pro její plátek pikantní informace. A když se Bette a Joan začnou znovu hádat, ocitne se opět mezi oběma ženami… přesně tam, kde chtěl být, aby s nimi mohl dál manipulovat. Ale ani to Warnerovi nestačí, protože věří, že jejich vztah na obrazovce závisí na jejich vzájemné nenávisti, a požádá Boba, aby situaci dále eskaloval. Ale Joan umí být také manipulativní. Mezitím se Bette potkává se svou filmovou láskou Victorem Buonem – a svou frustraci si vybíjí na své dceři B.D. Následně ale zjistí, že potřebuje přítele.