Mufasa: Lví král
Sledujte strhující příběh o vzestupu milovaného krále Lví země. Osiřelé lvíče jménem Mufasa bloudí africkou divočinou, dokud nepotká malého lvíčka a následníka trůnu Taku. Tito dva lvi se pak spolu vypraví na dobrodružnou cestu, která bude tvrdou zkouškou jejich přátelství, neboť budou muset čelit smrtonosnému nepříteli.
Prozkoumejte vzestup milovaného krále Lví říše ve filmu „Mufasa: Lví král“ od společnosti Disney. Poslechněte si, jak Rafiki vypráví legendu o Mufasovi mladé lvici Kiaře – dceři Simby a Naly. Jeho vyprávění doplňují Timon a Pumbaa svými klasickými vtípky. Hlavním hrdinou retrospektivního příběhu je osiřelé lvíče jménem Mufasa, které bloudí samo, dokud nepotká přátelského lva a následníka trůnu, který se jmenuje Taka. Toto náhodné setkání spustí běh strhujících událostí, během nichž musí nesourodá skupina hrdinů naplnit svůj osud a čelit nemilosrdnému nepříteli.