Myšák Mickey zachraňuje Vánoce
Mickey Mouse chce pro své přátelé připravit dokonalé Vánoce v útulné zasněžené chatě v lese. Jenomže je tak soustředěný na vánoční zdobení, že omylem během aportování odhodí Plutovu oblíbenou gumovou hračku. To způsobí, že Pluto nešťastnou náhodou způsobí, že Santa havaruje se svými saněmi a přijde o dárky pro všechny děti z Hot Dog Hills. Štědrý večer se blíží a Mickey, Pluto a jejich kamarádi se musí vydat na Severní pól, aby zachránili Vánoce a pochopili pravý význam tohoto svátku.