Ty tancovat nemůžeš, zlatíčko
Transplantace se povedla a Rose se může vrátit domů. Marion však nečekala, že se vrátí jako tyranka. Marion není spokojená a vrací se k Louisovi, svému jedinému úniku z reality. Stéphanovi se v práci nedaří o nic lépe. Pascal, který se dosud nevyjadřoval, má potřebu mluvit o tom, čím si rodina prochází. Claire navrhne unavené sestře, že si na dva dny vezme neteře k sobě, ale víkend se zvrtne.
Transplantace zabrala a Rose se konečně může vrátit domů. Marion však nečekala, že se vrátí jako tyranka. Marion je doma nespokojená, a tak se vrací k Louisovi, svému jedinému úniku z reality. Stéphanovi se v práci nedaří o nic lépe. Zdá se, že Pascal, který se dosud k ničemu nevyjadřoval, má najednou potřebu se všemi mluvit o tom, čím si rodina prochází. Vincent na letišti potká Alici a uvědomí si, že ji má rád víc, než tušil. Claire vidí, jak je Marion unavená, a navrhne, že si neteře vezme na víkend k sobě. Navzdory množství Rosiných předpisů, matčiným poznámkám a bratrově pošetilosti se Claire drží. I přesto ale víkend možná nabere nečekaný spád.