Natáčení filmu Thor: Láska a hrom
Usaďte se s Taikou Waititim, Chrisem Hemsworthem, Christianem Balem, Tessou Thompsonovou a Natalií Portmanovou, kteří vám prozradí tajemství vzniku filmu Thor: Láska a hrom. Prostřednictvím důkladných rozhovorů s herci a členy štábu spolu se syrovými, dosud neviděnými záběry z natáčení i mimo něj poodhaluje film ASSEMBLED oponu čtvrtého celovečerního filmu o bohu hromu.
Usaďte se s Taikou Waititim, Chrisem Hemsworthem, Christianem Balem, Tessou Thompsonovou a Natalií Portmanovou, kteří vám prozradí tajemství vzniku filmu Thor: Láska a hrom. Prostřednictvím důkladných rozhovorů s herci a členy štábu spolu se syrovými, dosud neviděnými záběry z natáčení i mimo něj poodhrnuje snímek ASSEMBLED oponu čtvrtého celovečerního filmu o bohu hromu. Zjistěte, co inspirovalo Natalii Portmanovou k návratu do série, a poslechněte si, co bylo třeba k fyzické proměně uznávaného herce v mocného Thora. Staňte se svědky toho, jak na sobě Chris Hemsworth zapracoval jako nikdy předtím, aby se stal největší a nejsvalnatější verzí Thora, jakou jsme dosud na filmovém plátně viděli. Strávíte čas v maskérském křesle s Christianem Balem a dozvíte se, jak se legendární herec podílel na vytvoření každého detailu znepokojivého vzhledu Gorra, Řezníka bohů až po délku jeho nehtů. Prozkoumejte nesčetné nadpozemské a dechberoucí kulisy filmu Láska a hrom včetně Měsíce hanby, kde produkce použila zbrusu novou filmařskou technologii, která ovlivní filmovou tvorbu na dlouhá léta dopředu. Pozorujte vynalézavé maskéry a kouzelníky efektů, kteří ve filmu Thor vyčarovali nespočet bohů a monster - a pak se kochejte dováděním Russella Crowea v roli Dia přímo na place. To vše a mnohem víc čeká diváky ve filmu ASSEMBLED: Natáčení filmu Thor: Láska a hrom.