Lovci pokladů: Kniha tajemství
Další dobrodružství lovce pokladů Benjamina Franklina Gatese v podání Nicolase Cage plné tajemství, konspirace, překvapivých zvratů a zábavy. Ben tentokrát pátrá po pravdě o atentátu na prezidenta Abrahama Lincolna.