V dobrém i zlém
Sarah se po konfrontaci s Brodym rozhodne, že nechce, aby byl součástí jejího života; Olivia bojuje s novým přírůstkem do rodiny.
Poté, co Sarah konfrontuje Brodyho s tím, že je jejím otcem, se rozhodne, že už nechce, aby byl součástí jejího života nebo života Nory, ale Nora ho nemůže nechat jít; Olivia bojuje s novým přírůstkem do rodiny, kterým je malý Daniel.