Neuvěřitelný přítel
Světoznámá filmová hvězda Olivia čelí katastrofě, když ji paparazzi vyfotí s jejím ženatým milencem Vincentem. Na stejné fotografii se náhodou objeví i pracovitý komorník Antonio, který je požádán, aby se kvůli ututlání vydával za Oliviina nového přítele. Tato lest uvrhne Antonia do centra pozornosti a nečekaného chaosu.
Ve filmu The Valet čelí světoznámá filmová hvězda Olivia (Samara Weavingová) katastrofě, když ji paparazzi vyfotí s jejím ženatým milencem Vincentem (Max Greenfield). Na stejné fotografii se náhodou objeví i pracovitý komorník Antonio (Eugenio Derbez), který je požádán, aby se kvůli ututlání vydával za Oliviina nového přítele. Tato lest uvrhne Antonia do centra pozornosti a nečekaného chaosu. V této neobvyklé romantické komedii se střetávají dva světy a kultury, když Olivia i Antonio začínají vidět sami sebe jasněji než kdykoli předtím. Snímek The Valet, který režíroval Richard Wong a napsali Rob Greenberg a Bob Fisher, je anglickým remakem francouzského filmového hitu.