Nová chůva v New Yorku
Jessie se přestěhuje do New Yorku, aby si splnila sny, a stane se chůvou dětí celebrit!
V první epizodě přijme Jessie místo chůvy a nastěhuje se k rodině Rossových, vysoce úspěšnému páru Christině, bývalé supermodelce, dnes obchodní magnátce, a Morganovi, slavnému filmovému režisérovi, jejich čtyřem dětem Emmě, Ravimu, Lukovi a Zuri a jejich milovanému dvoumetrovému varanovi. Jessie pomáhá Emmě, která je na pokraji nervového zhroucení kvůli soutěži mladých vědců, a uvědomí si, že povinnosti chůvy jsou náročnější, než čekala.