Ti nejlepší z New Yorku
Daredevil tváří v tvář Punisherovi zvažuje morální dilema spravedlnosti všech samozvaných mstitelů. Foggy s Karen se zatím snaží udržet firmu nad hladinou.
Daredevil se probudí jako Punisherův zajatec a prosí ho, aby přestal zabíjet. Cítí, že v každém člověku je dobro a že se nad žádným zločincem nemá lámat hůl. Punisher trvá na tom, že je to nezbytné. Vražděním kriminálníků jim brání v páchání dalších zločinů a Daredevil pouze oddaluje nevyhnutelné. Jejich debata vyvrcholí tím, že Punisher vytáhne Grotta. Punisher nabízí Daredevilovi volbu, která ho staví před morální dilema.