Teď mě vidíš
Když na pohotovost přivezou pohřešované dítě se stopami týrání, snaží se Conrad a Cade dopátrat pravdy. Devon a Leela při nákupech narazí na ženu, která má problémy s dýcháním, a když dorazí do nemocnice, Devon se u personálu postará o její pohodlí. Bell mezitím vyhlíží volné místo ve Státní lékařské radě a Billie se rozhodne, že je čas postavit se své minulosti čelem.