Hurikán v ringu
Nezapomenutelný příběh Rubina „Hurikána“ Cartera, hrdého a kdysi nadějného boxera, který byl nespravedlivě odsouzen za brutální zločin.
Nezapomenutelný příběh Rubina „Hurikána“ Cartera, hrdého a kdysi nadějného boxera, který byl nespravedlivě odsouzen za brutální zločin, zpopularizoval Bob Dylan ve svém hitu Hurricane. Carter, bezmála dvě desetiletí zavřený a téměř zapomenutý, má poslední záblesk naděje díky neúnavnému úsilí malé skupiny příznivců, kteří tvrdošíjně odmítají vzdát boj za jeho svobodu. Tento přelomový film s hvězdným hereckým obsazením zachycuje nejen naprosté vítězství boxerského šampióna, ale také triumf lidského ducha.