Dívá se celý svět
Michael junior dostane nové věci k počítači a na internetu se objeví romantické hrátky Michaela a Janet.
I když je Michael naštvaný, že Janet koupila juniorovi drahé věci k počítači, aniž by to společně probrali, nakonec se oba usmíří. Na internetu se ale objeví jejich romantická předehra, kterou mimoděk nahrála juniorova nová nonstop webkamera.