Nenávist, kterou jsi probudil
Když se mladá dívka v tomto působivém dramatu podle úspěšného románu stane svědkem zastřelení svého kamaráda z dětství, musí najít odvahu promluvit a hájit to, co je správné.
Film Nenávist, kterou jsi probudil, natočený podle úspěšného románu, vypráví příběh Starr Carterové, která žije ve dvou světech: chudé černošské čtvrti a soukromé střední, kam chodí především bílé děti. Touto nestabilní rovnováhou otřese moment, kdy se Starr stane svědkem smrti svého kamaráda z dětství – zastřelí ho policie. Na Starr je ze všech stran vyvíjen tlak a ona musí najít odvahu, aby promluvila a hájila to, co je správné.