Oko za oko, zub za zub
Fiona a Jesse přijmou práci sledovače pro mocného farmaceutického magnáta, ale v jeho společnosti se skrývá víc, než se na první pohled zdá. Michael a Sam vyslýchají výrobce bomb, který se podílel na krytí Maxovy vraždy.
Fiona a Jesse přijmou práci sledovače pro mocného farmaceutického magnáta, ale v jeho společnosti se skrývá víc, než se na první pohled zdá. Michael a Sam vyslýchají výrobce bomb, který se podílel na krytí Maxovy vraždy. Hostující hvězda: James Frain.