Osm statečných
Jerryho milovaní tažní psi, kteří uváznou při bouři v Antarktidě během nejkrutější zimy na planetě, se musí snažit společně přežít, dokud je nezachrání Jerry, kterého nic nezastaví. Úžasné akční dobrodružství pro celou rodinu.
Walt Disney Pictures uvádí film OSM STATEČNÝCH, napínavý příběh o neuvěřitelném přátelství osmi úžasných tažných psů a jejich vodiče Jerryho (Paul Walker). Jerryho milovaní tažní psi, kteří uváznou při bouři v Antarktidě během nejkrutější zimy na planetě, se musí naučit společně přežít, dokud je nezachrání Jerry, kterého nic nezastaví. Jerry a jeho psi, které spojuje nepřekonatelné pouto přátelství, obrovská víra jeden v druhého a nezdolná odvaha, se vydávají na neuvěřitelnou cestu, aby se opět shledali v tomto triumfálním akčním dobrodružství, který bude potěší celou rodinu.