Out of the Fog
Nice, jih Francie, rok 1978. Na Štědrý večer přijme Annie hovor od dcery, která se před několika lety dala k sektě. Annie má s policií jen několik minut na to, aby zjistila, kde dcera je, a zachránila ji před hromadnou sebevraždou.