Out
Každý běžný den je Gregův život šťastný. Má rodinu, lásku a dovádivého psíka. Navzdory tomu má však Greg i tajemství. Dnešek je ale úplně jiný. S pomocí svého roztomilého psího a trošky magie Greg dost možná zjistí, že nemá co skrývat.