Památkáři
Během druhé světové války vysílá prezident Roosevelt do Evropy skupinu odborníků na umění, aby ochránila historicky významné budovy a památky a našla tisíce uměleckých artefaktů nevyčíslitelné hodnoty, uloupených nacisty. Památkáři objevují umělecká díla na hradech i v dolech a svádějí boj s časem, protože nacisté se snaží rychle zničit vše, co se dá.