Mike i Dave sháněj holku
Milovníci večírků, bratři Mike (Adam Devine) a Dave (Zac Efron), si na internetu dají inzerát, aby našli „slušné“ partnerky (Anna Kendrick, Aubrey Plaza) na sestřinu havajskou svatbu.
Milovníci večírků, bratři Mike (Adam Devine) a Dave (Zac Efron), si na internetu dají inzerát, aby našli „slušné“ partnerky na sestřinu havajskou svatbu a neztrapnili svou rodinu. Místo toho se však ocitnou ve spárech dvou nezvladatelných dívek (Anna Kendrick, Aubrey Plaza).